WARUNKI OGÓLNE
- Sklep internetowy prowadzony jest pod adresem www.autocheme.pl i należy do firmy MASTERPLUS Sebastian Ugrynowicz. Jest częścią prowadzonej działalności produkcyjno – dystrybucyjnej pod tą samą nazwą. Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Działalność prowadzona jest pod adresem ul. Krokusowa 57, 63-004 Tulce oraz na obszarze całego kraju i Europy. NIP: 782-221-15-02, REGON: 634570554, numer telefonu: +48 728-249-012.
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient to przedsiębiorca w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dn. 02.07.2004r. (Dz.U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) oraz w rozumieniu ustawy – Kodeks cywilny z dnia 23.04.1964. (Dz.U. Nr 16. poz. 93 z późn. zm.) tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, wpisany do odpowiedniego rejestru (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wpis do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym) oraz posiadający numer NIP i REGON.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.autocheme.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad i dopuszczone do legalnego obrotu handlowego w Polsce oraz Europie.
PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Do każdego produktu podane są ceny netto oraz brutto w walucie polskich złotych.
2. Zamówienia na wszystkie produkty z oferty mogą być przyjmowane poprzez formularz zamówienia oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- W wypadku gdy podane przez Klienta dane są niekompletne lub niewystarczające, nie zawierają między innymi danych Klienta, adresu wysyłki, formy i rodzaju płatności i dostawy, Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt ten będzie niemożliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia.
- Na każdy dokonany zakup Klient otrzymuje dokument w postaci faktury VAT. Faktura ta standardowo wysyłana jest drogą elektroniczną. Na życzenie Klienta fakturę możemy przesłać drogą pocztową. Wówczas Klient zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Sprzedającego. Faktura VAT stanowi podstawę złożenia reklamacji.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia, dostępnego po wybraniu produktów.
- Przesłane do Sprzedającego zamówienie należy potwierdzić klikając link zwrotny w e-mailu otrzymanym ze sklepu po dokonaniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia dokonanych zakupów Sprzedający ma prawo skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji dokonanych zakupów i potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku kontaktu z Klientem, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego lub całkowitego wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację tego zamówienia – w tym siły wyższej. Wówczas Sprzedający zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Klienta. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu żadna rekompensata rzeczowa i finansowa.
- Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej lub własnym środkiem transportu. Na życzenie istnieje możliwość osobistego odbioru towaru przez Klienta w siedzibie firmy Masterplus.
- Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
- Koszty przesyłki są pokrywane każdorazowo przez Klienta. Dostawy towaru w granicach administracyjnych miasta Poznania mogą być realizowane bezpłatnie niezależnie od wartości dokonanych zakupów.
- Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy zawartość przesyłki nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania należy sporządzić protokół reklamacyjny i odmówić odbioru przesyłki.
13. W przypadku stwierdzenia wady jakościowej i ilościowej, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Sprzedającego. Sposób powiadomienia Sprzedającego określony jest na stronie sklepu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedający.
- Dane te są wykorzystywane do realizacji umów sprzedaży, zawartych pomiędzy Klientem a Sprzedającym. Każdemu Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikowania.
- Klient przekazuje wszystkie swoje dane dobrowolnie.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- W przypadku sporów organem rozstrzygającym jest Sąd właściwy dla siedziby firmy Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego regulaminu w przypadkach zmian ustaw regulujących prawa i obowiązki konsumenta, zmian warunków dostawy i płatności.