Wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty są na każdym etapie weryfikowane przez nasz Dział Kontroli. Jeżeli jednak pojawi się jakikolwiek problem ilościowy lub jakościowy, po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki prosimy niezwłocznie o poinformowanie nas o tym fakcie. Można skorzystać z dwóch form zgłoszenia tj. reklamacji lub zwrotu.
Reklamacja zamówionego produktu:
Zanim odbierzesz przesyłkę od kuriera, sprawdz czy nie została ona uszkodzona w transporcie, czy przesyłka nie posiada śladów naruszenia, zerwania taśmy, zamoczenia, zgniecenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania, sugerujemy nie odbierać przesyłki od kuriera i natychmiast skontaktować się z nami telefonicznie na numer infolinii +48 728 249 012 lub e-mailowo: sklep@autocheme.pl. Przesyłkę noszącą znamiona uszkodzenia można otworzyć tylko w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych lub jakościowych należy sporządzić protokół reklamacji. Protokół ten jest podstawą dochodzenia roszczenia.
Protokół reklamacji można pobrać tutaj: Protokół reklamacji.pdf
Dołącz do produktu protokół reklamacji oraz dokument sprzedaży i odeślij go na nasz adres:
P.H.U. Masterplus
ul. Krokusowa 57
63-004 Tulce, Polska
Koszty wysyłki ponosi Kupujący.
W ciągu 14 dni od chwili otrzymania produktu zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przyadku braku uznania reklamacji produkt zostanie odesłany do Ciebie na nasz koszt wraz z pisemnym uzasadnieniem. W przypadku uznania przez nas reklamacji w ciągu 7 dni produkt zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócimy Tobie pieniądze wraz z poniesionym kosztem wysyłki, przelewem na konto bankowe, wskazane przez Ciebie w formularzu reklamacji.
Zwrot zamówionego produktu:
Zgodnie z prawem, możesz zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni kalendarzowych. Warunkiem jest to aby zwracany produkt nie nosił śladów uszkodzenia, otwarcia, zużycia. Produkt musi też być w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym wypadku zwracana kwota zostanie pomniejszona o utratę wartości. Produkt należy odesłać do nas z dołączonym do przesyłki protokołem zwrotu produktu.
Protokół zwrotu można pobrać tutaj: Protokół zwrotu.pdf
Dołącz do produktu protokół zwrotu oraz dokument sprzedaży i odeślij go na nasz adres:
P.H.U. Masterplus
ul. Krokusowa 57
63-004 Tulce
Koszt wysyłki ponosi Kupujący.
Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jego stan pod kątem otwarcia, uszkodzenia, zużycia. O wyniku weryfikacji zostaniesz powiadomiony drogą elektroniczną. Przy braku uwag w ciągu 7 dni pieniądze zostaną zwrócone wraz z poniesionym kosztem przesyłki, na Twoje konto bankowe podane w protokole zwrotu.